Tervislikud šokolaaditükkidega küpsised

Ma ei tea mis värk nende välismaa retseptidega on, et need ei õnnestu mul tihti. On siis asi minu teisendamises või uues ahjus, kus mul ausalt öeldes seni miski pole õnnestunud. Täiega pettumus, sest küpsiste tainas maitses juba paljalt nii hästi, et tegin kohe topelkoguse. Tundub, et olekski pidanud küpsetamata ära sööma selle taina, sest ahjus vajusid küpsised laiaks ja ääred hakkasid kohe kõrbema. Ahjust välja võetult olid nii muredad, et võimatu olid neid kätte võtta. Juba teine kord nädala jooksul, mil mul küpsistega nii juhtub :/ Muidu retsept on super ju; ei mingit valget jahu, suhkrut, muna ega piimatooteid. Sobib igast moekatele dieetidele! Õnneks külmikus hoidmine aitas neil taheneda.

Idee Instagramist.

u 17 tk (539 kcal/100 g)

2015-05-16 16.26.02

  • 50 g kookosõli
  • 60 g kookosjahu
  • 2 spl mandlijahu (20 g)
  • 5 g mett
  • pool purustatud banaani (75 g)
  • 1/4 tl küpsetuspulbrit
  • 30 g tumeda šokolaadi tükke

Kuumuta ahi 170 kraadini. Sega kõik koostisosad kausis. Vormi meelepärase suurusega küpsised ja küpseta 11 min kuni 13 minutit. Lase küpsistel veidi jahtuda, siis tõsta ettevaatlikult taldrikule ja lase külmikus tahkuda. Soovi korral võid kahe küpsise vahele määrida meelepärast maiust, nt maapähklivõid, Nutellat, purustatud banaani jne. Ma ise olin aga nendega jändamisest nii väsinud, et sõin niisama :P

2015-05-16 15.09.02

This entry was posted in magus and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Jaga mõtteid

