Meega röstitud köögiviljad

Hea lisand liha või kala kõrvale. Sidruni asemel võib kasutada ka apelsini. Seda toitu oli lausa lust valmistada, sest kartuleid ja porgandeid koorima ei pea. Pese vaid hoolikalt ära, vajadusel tükelda ja viska aga ahju. Paljalt süües jäi meie jaoks veidi magusaks, aga koos seastrooganoviga oli hea.

Idee Oma Maitsest (september 2015)

kuuele (114 kcal/100 g)

2015-10-24 16.20.56

  • 1,5 kg kartuleid
  • 500 g väikeseid porgandeid
  • 3 spl õli
  • soola, pipart
  • kuivatatud punet
  • 60 g mett
  • ühe sidruni koor ja mahl (65 ml)

Kuumuta ahi 200 kraadini. Pese kartulid ja porgandid hoolikalt. Lõika koorega kartulid sektoriteks ja vajadusel porgandid pisut väiksemaks. Tõsta köögiviljad ahjuvormi, nirista peale õli ning puista üle soola-pipra ning punega. Sega kõik hästi läbi ja rösti ahjus umbes 30 minutit.

Sega tassis mesi, sidrunimahl ja -koor. Võta köögiviljad ahjust välja, nirista kaste neile peale, sega läbi ning tõsta veel 5 minutiks ahju küpsema.

Advertisements
This entry was posted in soolane and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Meega röstitud köögiviljad

  1. Pingback: Paprikane seastrooganov | Cook the day away!

Jaga mõtteid

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s