Koorene kanapasta sellerijuure, suitsujuustu ja salveiga

Mulle kohe üldse ei meeldi pasta. Tavaliselt on see mu jaoks kuiv ja vastik. Ilmselt sest ma ei naudi kunagi pastaroogasid kohe: ikka on nad juba jõudnud maha jahtuda ja järgmisel päeval soojendades pole nad ka midagi väärt. Samas olen paar korda elus ka meeldivaid pastaroogasid saanud. Nüüd jõudsin järeldusele, et mulle meeldivad rammusad vahukoorekastmega pastad. Nii ebatervislikud, aga nii head. Ehk siis üritan neid haruharva süüa. Aga see söök oli tõesti kuradima hea. Kahju ainult, et kogu kodus olnud sellerijuurt ja salveid ära ei kasutanud, sest neid oleks mu meelest vähemalt kaks korda rohkem võinud olla.

Idee siit.

viiele (182 kcal/100 g)

2016-01-23 18.20.19.jpg

  • 500 g pastat
  • 2 kanafileed, u 450 g
  • 1 spl õli
  • 10 lehte salveid
  • 25 g küüslauku
  • 100 g sellerijuurt
  • 120 g nõrutatud päikesekuivatatud tomateid
  • soola, pipart
  • 400 g vahukoort
  • 170 g suitsujuustu
  • 10 g peterselli

Keeda pasta soolaga maitsestatud 5 liitris vees al dente-ks (ma keetsin 3 liitris). Samal ajal valmista kaste. Lõika kanafilee õhukesteks ribadeks ja prae pannil õlis pruuniks. Lisa salvei, küüslauk, riivitud sellerijuur ja tükeldatud kuivatatud tomatid. Prae veel minutike ja maitsesta soola ja pipraga. Lisa vahukoor ja riivitud suitsujuust. Kuumuta kastet kuni 1/3 vedelikust on kahanenud. Lisa pasta ja hakitud petersell. Sega pasta korralikult läbi ja maitsesta pipraga. Serveeri pasta riivitud suitsujuustuga.

2016-01-23 18.02.40.jpg2016-01-23 18.13.32.jpg

This entry was posted in soolane and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Jaga mõtteid

