Külm kinoapitsa mädarõikakreemi ja suitsukanaga

Ma olen veidi rohkem kui nädala jooksul omale kaks uut lemmikpitsat leidnud. Imeline. Ma tõesti ei plaani enam kunagi pärmitainast põhjaga pitsat süüa. Minu meelest peab pitsapõhi olema üliõhuke ja muidugi ka tervislik ning põhirõhk on kattel, mida peab olema mitu korda rohkem kui põhja. Selle katte maitsekooslus oli mu jaoks uudne, aga samas nii-nii õige. Wasabi! Kuidas ma ise selle peale polnud tulnud? Vähendasin selle kogust korralikult, sest mul on kodus ülikange wasabi ehk mitte see lurr, mida sushikohtadest kaasa antakse :D Ja see kinoast tehtud põhi on lihtsalt geniaalne! Gluteenivaba ja puha.

Idee Oma Maitsest.

kahele (159 kcal/100 g)

2016-07-24 18.42.24.jpg

  • 140 g kinoad
  • 0,5 dl vett
  • 0,5 tl soola
  • 1 tl küpsetuspulbrit

Kate:

  • 100 g küüslaugumaitselist toorjuustu
  • 2 spl wasabit (panin 2 tl)
  • 1 tl kuivatatud punet
  • 10 kirsstomatit (115 g)
  • 2 spl sweet chilli sauce‘i (30 g)
  • 150 g suitsukana
  • garneeringuks basiilikut (2 g)

Loputa kinoa külma vee all, pane kaussi ja kalla vesi peale. Lase üleöö seista, minimaalselt 8 tundi. Loputa veel kord, pane koos soola ja 0,5 dl veega köögikombaini ning surista 2 minutit. Lisa küpsetuspulber. Määri tainas pehme kookosõliga kaetud ahjuplaadile ning küpseta 200-kraadises ahjus 15 minutit.

2016-07-24 18.11.58.jpg

Määri jahtunud pitsapõhjale toorjuustu ning wasabit. Laota peale kuivatatud pune, tomatid, tšillikastmega maitsestatud kanatükid ning basiilik.

2016-07-24 18.49.15.jpg

This entry was posted in soolane and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Jaga mõtteid

