Läätse-kinoasalat

Ma ei suuda ise ka uskuda, et see salat mulle meeldis. Rosinad (või üldse magusad asjad) soolases toidus on mu jaoks alati big no-no olnud. Nüüd järsku aga nautisin neid magusaampse väga. Pähklid salatis meeldisid ka, aga ma olengi India pähkli sõltlane. Teinekord jätaks varsselleri välja, sest tee, mis sa teed, aga see ei maitse mulle üldse ja ilmselt ei hakka kunagi maitsema. Läätsesid ja kinoad keedaks rohkem, sest salatit tuleb muidu nelja päeva lõuna jaoks liiga vähe. Pluss värskekogust ma ju suurendasin omavoliliselt päris korralikult, nii et kinoa/läätsede puhul võiks sama teha.

Idee siit.

neljale (140 kcal/100 g)

2016-10-24 17.34.46.jpg

  • 80 g rohelisi läätsesid
  • 80 g kinoad
  • 185 g tükeldatud paprikat
  • 85 g tükeldatud kurki
  • 25 g tükeldatud varssellerit
  • 70 g tükeldatud India pähkleid
  • 70 g rosinaid
  • 100 g meelepärast salatisegu
  • 90 g redise idandeid

Kaste:

  • 30 g oliiviõli
  • 1 spl valge veini äädikat
  • maitse järgi värsket tšillit
  • soola, pipart
  • 0,5 tl mett

Keeda läätsesid u 25 minutit või kuni need on pehmed.

Pane kinoa 2 dl veega keema, keeda 5 minutit, võta tulelt ja jäta 10 minutiks kaane alla tõmbama.

Sega läätsed ja kinoa omavahel kokku ning lisa ka ülejäänud koostisosad.

Vispelda kokku kaste ja sega see salatiga.

This entry was posted in soolane and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Jaga mõtteid

