Valgupannkoogid

On asju, mille suhtes olen väga skeptiline. Üks neist on valgupulber. Olen sellega rohkelt smuutisid ja putrusid valmistanud ja selle maitse muutub mulle aina vastumeelsemaks. Suht nilbe asi on see ikka :D Seega olin väga üllatanud, kui väga ma neid pannkooke nautisin. Esiteks oli neid lihtne küpsetada, ei jäänud üldse panni külge. Tulid ilusad pisikesed ja hästi õhukesed. Kõht püsis neist õhtuni täis. Ja maitses ei domineerinud valgupulbri maitse. Olid lausa nii head, et pooled sõin paljalt ära :D Lisanditeks soovitaks hapukamaid asju, sest pannkoogid on väääga magusad.

Idee siit.

ühele (180 kcal/100 g)

2016-12-03 12.21.29.jpg

  • 30 g täisterakaerahelbeid
  • 20 g vanillimaitselist valgupulbrit
  • 1 muna
  • 90 g banaani
  • 100 ml piima

Töötle köögikombainis kõik koostisosad ühtlaseks tainakas ja küpseta mittenakkuval pannil supilusikapannkoogid.

2016-12-03 11.59.29.jpg

This entry was posted in magus and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Jaga mõtteid

