Õllekastmes ahjukana

Mina isiklikult polnud varem tervet kana ahju pistnud. Ja seda ka põhjusega. Ei saa mina aru, kuidas see maitse kana sisse peaks saama. Kogu maitse on ju naha küljes, mille ma kana sööma asudes üldiselt eemaldan :D Ehk siis see maitsetu roog mind ei vaimustanud. Kastmesõber pole ma ju ka. Mulle maitses nagu veidi kummalise maitsega sojakaste :D

Idee siit.

kuuele (196 kcal/100 g)

2016-12-25 18.55.58.jpg

  • 1 jahutatud broiler (1,7 kg)
  • suitsutatud paprikapulbrit
  • kadakamarju
  • sool, pipar
  • oliiviõli

Õllekaste:

  • 250 ml tumedat õlu
  • 4 spl pruuni suhkrut
  • 30 g  võid
  • poole sidruni mahl (38 ml)
  • sool

Kuumuta ahi 175 kraadini. Hõõru kana kokku suitsutatud paprikapulbriga, purustatud kadakamarjadega, soola, pipra ja oliiviõliga. Pane kana ahju 175 kraadi juurde 1,5 tunniks küpsema.

Kalla potti õlu ja suhkur, redutseeri kaste poole väiksemaks, lisa või, sidrunimahl ja maitsesta soolaga ning sega hoolikalt läbi.

Enne valmimist kasta kana aeg-ajalt õllekastmega, kuid jäta osa kastet serveerimiseks.

2016-12-25 19.14.31.jpg

This entry was posted in soolane and tagged , . Bookmark the permalink.

Jaga mõtteid

