Daily Archives: April 9, 2017

Krõbedad ahjukartulid

Ahjukartulid on vist ühed neist asjadest, mis järgneval päeval väga head olla ei saa. Seega tegin suure vea, kui päev varem suure laari ahjukartuleid valmis tegin :D Nõnda ei avaldanud need üldse muljet. Mul on tunne, et ma ei suuda … Continue reading

Posted in soolane | Tagged , | Leave a comment

Läätse pikkpoiss kapsaga ehk suur kapsarull

Mulle oleks see roog vist ilma kapsata rohkemgi maitsnud. Ilmselt ei kuumutanud ma kapsas küllalt, nii et see jäi veidi sitkeks ja süües oli see lihtsam ümbert ära võtta ja eraldi ära süüa :D Idee siit. kuuele (95 kcal/100 g)

Posted in soolane | Tagged , , , , | Leave a comment

Nutella küpsised

Ülilihtsad Nutellased küpsised, mis jäävad äärtest krõbedad, kuid seest pehmed. Plaadil vajuvad väga laiaks, nii et tasub teha veel väiksemad pallid kui ma tegin. Idee siit. 16 suurt küpsist (500 kcal/100 g)

Posted in magus | Tagged , , | Leave a comment

Klassikalised šokolaaditükkidega küpsised

Kõige tavalisemate šokolaadiküpsiste valmistamise juures on tegelikult mõned nipid, mille kasutamisel tulevad just need kõige paremad küpsised. Need on kirjas postituse lõpus. Selle retsepti järgi valmivad eriti krõbedad klassikalised šokolaadiküpsised. Mul need plaadil väga laiaks ei vajunud, sest vormisin pisikesed … Continue reading

Posted in magus | Tagged , | Leave a comment