Läätsesalat rosinate ja kapparitega

Alguses väga kummalisena tunduv maitsekooslus, mis tegelikult toimib imehästi! Ma tõesti poleks oodanud, et mulle see salat nii väga maitseb. Ostsin selle tarbeks esmakordselt kappareid, mis paljana üldse ei meeldinud, aga salatisse sobivad. Samuti polnud ma varem ostnud purgis läätsesid. Need meeldisid väga, sest keetes jäävad läätsed mu meelest salati jaoks liiga vesiseks. Sinepine kaste võttis pisara silma, mis on minu meelest alati boonus! Retsepti autor mainis, et soovi korral võib salatile lisada meelepäraseid küpsetatud või tooreid köögivilju või hoopis juustu. Ma seda juttu õigel hetkel ei märganud, aga salat on ka nende lisanditeta tõesti hea!

Idee siit.

neljale (120 kcal/100 g)

2017-04-24 17.37.11.jpg

  • 2 purki nõrutatud pruune läätsesid (535 g)
  • 100 g rosinaid
  • 70 g kappareid
  • 310 g tomateid
  • 100 g meelepärast salatisegu
  • 15 g rohelist sibulat

Kaste:

  • 40 g oliiviõli
  • 35 ml sidrunimahla või valge veini äädikat
  • 20 g sinepit
  • soola, pipart

Nõruta läätsed ja konservivedelikust. Haki rosinad veidi väiksemaks (ma ei viitsinud), umbes läätsede suurusteks tükikesteks. Sega omavahel läätsed, rosinad ja kapparid.

Tõsta kastmeained väikesesse kaanega purki ja raputa korralikult segamini. Vala kaste läätsesegule ja sega läbi.

Lisa salatile tükeldatud tomatid, salatilehed ja roheline sibul, sega õrnalt läbi.

 

This entry was posted in soolane and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Jaga mõtteid

