Brokoliriis kanafilee, seente ja avokaadoga

Sellest toidust ei tulnud mul midagi head välja. Peamine viga oli üritada külmutatud brokolist brokoliriisi teha. Ahjust väljus vedelapoolne roheline plöga. Kuna mulle brokoli nkn eriti ei meeldi, siis arvata on, et see mulle sellisel kujul ka ei maitsenud. Liha oli toidus mu jaoks liiga palju. Tahinifänn ma ka pole, nii et kaste ei meeldinud. Oh well, vähemalt seened olid head.

Idee siit.

neljale-viiele (121 kcal/100 g)

2017-05-29 16.33.00.jpg

  • 2 kanafileed (565 g)
  • soola, pipart
  • 1 kg brokolit (mul oli 960 g)
  • 15 g küüslauku
  • 2 spl oliiviõli
  • 100 g meelepäraseid seeni
  • sorts sidrunimahla (7 ml)
  • 2 avokaadot (300 g)

Tahini-jogurtikaste:

  • 2 spl tahinit (30 g)
  • 8 spl Kreeka jogurtit (asendasin lahja hapukoorega, 60 g)
  • sorts sidrunimahla (10 ml)
  • soola-pipart

Maitsesta kanafileed soola-pipraga (ma kasutasin küpsetuslehti) ja kuumuta ahi 250 kraadini.

Sega kastmekoostisainetest valmis kaste.

Tükelda brokoli kergelt ja töötle köögikombaini lõiketera abil peeneks riisilaadseks puruks. Parem on seda teha paaris-kolmes jaos. Laota “riis” küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile ja sega sekka hakitud küüslauk, paar supilusikatäit õli ja sool-pipar. Küpseta u 10 minutit ja sega vahepeal.

2017-05-29 16.08.04.jpg

Samal ajal aja pliidil pann kuumaks, lisa killuke võid ning kanafileed. Mina küpsetasin kana küpsetuslehtedega ehk ilma võita. Kata pann kaanega, alanda pisut kuumust ja küpseta kana 5 minutit. Keera fileed ringi ja küpseta kaanega kaetult veel 5 minutit. Tõsta fileed pannilt, kata fooliumiga ja lase lihal pisut puhata.

Samal ajal kui kana puhkab, prae pannil viilutatud seened minuti jooksul kergelt läbi. Lisa sorts sidrunimahla ja maitsesta kergelt soola-pipraga. Eemalda avokaadolt koor ja kivi ning lõika viljaliha sektoriteks.

Jaga brokoli taldrikutesse, tõsta peale viilutatud kanafileed, seened ja avokaadosektorid. Serveeri koos tahinikastmega.

This entry was posted in soolane and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Jaga mõtteid

