Daily Archives: September 15, 2017

Maapähklivõi-sefiirikoogikesed

Ei saa mina aru, kuidas silikoonvormist külmutatud šokolaadi kätte saada ilma, et see kildudeks puruneks. Seega pidin koogikesed veidi teisiti kokku panema. Hakkasin alt pihta ehk pritsisin põhjale sefiiri, panin sellele maapähklivõi ning katsin lõpuks kõik šokolaadiga. Toimis ka nii … Continue reading

Posted in magus | Tagged , , , , , , | Leave a comment

Granadillivahukook jogurti, lagritsa ja valge šokolaadiga

Paksul blondie-põhjal pehme granadillikook. Midagi täpselt minu maitsele, nagu Maja Vase retseptid ikka. Ema meelest oli kook liiga hapu, aga minu meelest tasakaalustas ülimagus blondie hapuka mousse‘i ja tarretise ilusti ära. ps! Lagritsat selles koogis tegelikult tunda ei jää. Ehk … Continue reading

Posted in magus | Tagged , , , , , , , , , | Leave a comment

Singi-juustustritsel

Alati, kui lubatakse rohke täidisega küpsetist, on mul ootused kõrged, kuid minu jaoks pole vist kunagi küllalt täidist :( Ikka kipub kuivaks jääma. Tainas oli väga mõnus though. ps! Mina pealeraputamiseks nii palju juustu ei jätaks, sest enamik sellest lõpetab ikka … Continue reading

Posted in soolane | Tagged , , , , , , | Leave a comment