Banaanipannkoogid mooniseemnetega

Pannkoogid, kuhugi pole peaaegu üldse suhkrut vaja lisada, sest magusus tuleb küpsetest banaanidest. Mulle ja mu emale igatahes meeldisid väga! Ilmtingimata pole isegi lisandit juurde vaja, sest maitsevad paljaltki nii hästi!

Idee siit.

neljale (188 kcal/100 g)

2015-03-21 11.07.06

  • 3 küpset banaani (350 g)
  • 225 g nisujahu
  • 1,5 tl küpsetuspulbrit
  • 3 dl piima
  • 3 muna
  • 3 spl mooniseemneid (30 g)
  • 1  spl suhkrut

Purusta hästi küpsed banaanid kahvliga püreeks. Sega jahu küpsetuspulbriga. Klopi kõik ained ühtlaseks ja prae pannil väiksed pannkoogid.

2017-03-25 11.00.20.jpg

This entry was posted in magus and tagged , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Banaanipannkoogid mooniseemnetega

  1. ssardiin says:

    Pannkookide retseptid on su blogist mu viimase aja lemparid. Nende puhul ei saanud mu banaanivihkajast laps arugi, et banaani sööb. :D

    Like

  2. Gerli says:

    Äge, ma just viimasel ajal päris heade pannkoogiretseptide otsa koperdanud. Ja magusaga saad talle siis edaspidigi banaani sisse sööta: muffinid, keeks, küpsised, you name it!

    Like

  3. Pingback: Banaani-kookose pannkoogid | Cook the day away!

Jaga mõtteid